[Alles-Lausitz.de]: Foton ersätter tapeter på väggar och tak


Foton ersätter taperter på väggar och tak
Ungefär 10,000 bilder i vardagsrummet, nästan 400 i hallen - Günter Alexander Bienert har inrett sin lägenhet med foton. Det som pryder väggarna och taket är inte tapeter, utan bilder på djur, landskap och människor.

När Günter Alexander Bienert sitter i soffan, sitter han mitt in sina personliga minnen. På väggen framför sig har han: Bilder på sina katter Meggi och Mausi. På väggen bakom sig har han bilder på landskap och vackra kvinnor. Men även vänner, artister och sångare kan hittas. "Det är nästan ett tvärsnitt av mitt liv. Och jag är glad att jag kan vara bland mina nära och kära varje dag." [...]

En stor bild på Tokio Hotel-sångaren Bill Kaulitz pryder taket. [...]


Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0