Ett litet inlägg om min uppskattning till er

Hej allihopa! Jag ville bara lägga ihop ett inlägg om alla fina kommentarer jag har fått av er under den här tiden jag har haft bloggen. Varje kommentar ni skriver om hur mycket ni älskar min blogg, mitt arbete jag lägger ner osv uppskattar jag otroligt mycket! Jag tror inte att ordet "tack" är nog, för det går knappt att beskriva hur glad jag verkligen blir av att läsa och få höra det. Det värmer något så otroligt! Så varje kommentar, bilder ni gör eller vad som helst, betyder verkligen oerhört mycket och jag vill bara att ni ska veta att det gör min dag att få (läsa) sånt! Ni gör min dag genom era fina kommentarer!

Till exempel, den här fick jag för inte så länge sedan av Billie:

..och precis som jag sa så gjorde du verkligen min dag med denna! Tack så jättemycket igen! Jag fick även julkort förra året med en liten uppskattning av mitt arbete av en vän i Ryssland:

Men som sagt, tack så himla mycket! Era "små ord och gärningar" har betydligt större inverkan än vad ni tror! ;) Trevlig helg! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Fint diplom du fick :D

2011-08-20 @ 21:36:54
Postat av: bd

och du anar inte hur sjukt mycket du gör min dag varje gång du bloggar <3 du förtjänar allt och ännu mer än så <3

2011-08-20 @ 22:34:17
Postat av: Sofia Vienna

<3 jag är övertygad om att du är värd varje fin kommentar.

2011-08-20 @ 22:45:27
URL: http://sofiavienna.se
Postat av: Diana

Vet inte vad jag skulle ta mig till om jag inte kunde gå in på din underbara blogg varje dag. Om det så är ny rolig information om killarna eller nått annat, så blir jag alltid lika glad när jag ser att du uppdaterat! :)



Tack för en asbra blogg och keep on the good work! :)

2011-08-21 @ 00:34:39
Postat av: vonskareng

du förtjänar all positiv respons som du kan få!! din blogg ger mig den dagliga th dos som jag BEHÖVER för att överleva haha (skämt åsido, men din blogg är BÄST!!)

2011-08-21 @ 11:19:10
URL: http://vonskareng.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för din blogg <3 Den är bäst !!!! <33

2011-08-21 @ 14:32:48
Postat av: Emma

Håller med alla andra här :) jag kollar din blogg typ minst en gång i timmen varje dag 8D



2011-08-21 @ 16:06:00
URL: http://glamorousmysterious.blogg.se/
Postat av: Moi

din blogg betyder nåt sjukt mycket! jag älskarälskarälskarälskar och bara älskar den! är beroende av den. fortsätt så som du gör, vi älskar dig!<3

2011-08-21 @ 21:37:45

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0