Universal Music Portugal: Fanaktioner i Portugal!


Den 6:e födelsedagsceremonin för det tyska bandet
15 augusti är en speciell dag för Tokio Hotel fansen. Bandet firar sin 6:e födelsedag, och de portugisiska fansen ska fira den på ett unikt sätt med allmänna fanaktioner i Lissabon och Porto.

Tokio Hotel själva har deltagit i många sociala välgöranden: offentligt stöd till folk med cancer och ett starkt band med PETA. De portugisiska fansen gjorde samma sak och fick förenas med bandet.

Den 15 augusti planerar den officiella fancluben och det officiella street teamet att samla in hjälpmedel till Acreditar (organisation som ger stöd åt familjer som har barn med cancer) som en solidarisk gest och kommer även att vara volontärer och hjälpa till med barnen som har cancer. Aktiviteterna kommer att äga rum samma dag i Porto där de portugisiska fansen återförenas igen.

Mot slutet av dagen, i både Lissabon och Porto, blir det ett fanparty i FNAC-butikerna i St Catarina (Porto) och Centro Comercial Colombo (Lissabon). Väl på fanpartyt kommer målningar att lottas ut som portugisiska fans har gjort på bandet.

Den officiella portugisiska fancluben, street teamet och Tokio Hotel återförenas.

Tider (15 augusti 2011):
Lissabon:
Kl 11.00: Möte på Oriente-stationen.
Kl 15.00: Genomförandet av projektet "För att skydda djuren - PETA"
Kl 18.00: Fanparty på FNAC Colombo.

Porto:
Kl 16.00: Samling av fans i Aliados.
Kl 18.00: Fanparty på FNAC St Catarina.
Engelsk översättning av Ana @ THF. Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa.

OBS: Efter att dessa fanaktioner är över, kommer fansen att få en "överraskning" av något slag och det kanske är något fans världen över kan vara med och delta i (det är inte helt säkert än, men jag uppdaterar). Det blir säkert en tävling där man kan vinna något, vi får se.

Kommentarer
Postat av: bd

(fråga till kilubbens admin ifall du vet) altså jag älskar djur jätte mycket jobbar själv med ett så kallat katthem och donnerar till alltmöjligt vad gällr djurskydd. och nu till deras så kallade band födelsedag ska jag fira genom att bli tigerfaddr.. Men jag är verckligen inget fan av vad PETA gör jag tycker dom har en helt fel inställning till vad djur räddning är för nåt. Men jag vill ju ändå så hemskt gärna hjälpa till. Så ifall du vet.



När fans så som dom seger stödjer djuren och allt. Menas det att vam måste bli vegan vegeterian allt sånt också?? eller kan man stöta ändå <3 eftersom att Geo och Gus inte är Vegetrianer så borde man ju inte behöv vara det för att stöta djuren..



tacksam för svar eller vad du tror <3

(en stor djurvän)

2011-08-05 @ 15:04:44
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Nej gud, nej. Man måste absolut inte bli vegetarian för att stödja djuren, det är något som alla (som är vegetarianer) blir av helt olika anledningar. Jag älskar kött, fisk och allt det där, men jag tycker även om djur (dock är jag ingen som donerar massa och sånt, men jag tycker ändå om djur ;p). Jag skulle aldrig kunna tänka mig sluta äta något jag tycker om för det, eller pga någon annan och den personens åsikter. Det är helt och hållet upp till en själv! =)

2011-08-05 @ 15:12:37
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: bd

okej ^^ tack så mycket för ditt svar <3 du är en underbar bloggare <3 kram

2011-08-05 @ 15:33:01
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Inga problem! :) Tack! Kram ♥

2011-08-05 @ 15:49:33
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0