BTK App - Alien Wall #1


Bild #1 - Bill: "Yeah!!! Vad tycker ni om appen än så länge? ...ser fram emot vad ni tycker!" [...] "Kul att ni gillar den! @Tayler@Julia : Ingen fara...jag har något bättre än bara en bild på Toms piercing....;-)"
Bild #2 - Tom: "Gör mig i ordning för ett spännande möte Bill och jag har i kväll! För mig kommer det åtminstone bli en helt ny upplevelse!!!"
Bild #3 - Tom: "Klart!!! Det var grymt... Ingen fara hörrni, jag filmade allt och ni kommer få se det snart ;)"
Bild #4 - Tom: "Hej allihopa! Jag vill bara att ni ska veta att det är något tekniskt fel med Applestore... Men appen är 100 % klar! Vi hoppas vi får några bra nyheter om det så snart som möjligt! Om det finns något man kan säga något till våra Apple Aliens, så... Förlåt!"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0