BTK App - Alien Wall #3


Bild #1 - Tom: "Nästan jul. Hej allihopa!!! Bill och jag är på väg att åka och köpa några sena julklappar! Hur går det för er? Har ni redan köpt alla julklappar till familjen? Vi är alltid sena med det! ;-)" Bill: "Vilken tur att jag inte behöver köpa någon julklapp till Tom för jag har absolut ingen aning om vad jag skulle köpa till honom!!! Vad skulle ni ha köpt åt han???"
Bild #2 - Bill: "@ Veronica: Jag försöker läsa så många kommentarer som möjligt. Jag är alltid nyfiken på vad ni tycker! @ Greece: Vi har en regel inom bandet som säger att vi inte ska köpa julklappar till varann :-) Vi är alldeles för lata för det!"
Bild #3 - Bill: "Halloween....vi firade Halloween riktigt ordentligt i år. Det var roligt att vara Djävul..." Tom: "@ Senia: Det läskiga är att det inte är en mask... Det bara är Bill osminkad ;-)"

Kommentarer
Postat av: mona

äntligen din blogg var borta i mer än en vecka

var det samma problem som sist, och nu när det äntligen händer grejer.

hoppas inget mer händer nu ha det bra

2011-12-22 @ 17:06:34
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Nej..? Min blogg har fungerat som den ska ett bra tag nu. :p Det måste ha varit något strul på din dator eller något, för den har fungerat helt som den ska för mig och andra, så vitt jag vet iallafall. 8D Dock hade jag ett problem för några veckor sen, vet inte exakt hur länge sen det var nu faktiskt men ett tag sedan. :)

2011-12-22 @ 17:09:30
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: virre

Tycker det är ganska gulligt att dom läser kommentarerna och svarar dom îbland ^^)

2011-12-22 @ 19:42:09
URL: http://veronicawiberg.blogg.se/
Postat av: mona

min data har funkat med alla sidor jag går in på i vanliga fall men din sida har inte funkat på över en vecka, står bara att bloggen inte finns och så där som det varit förut

huvudsaken är att det funkar nu

2011-12-22 @ 21:00:52
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Vad konstigt! O_O Men ja, bra att det funkar nu då! :D

2011-12-22 @ 21:06:07
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0