BTK App - Alien Wall #4


Bild #1 - Tom: "Bakgrundsfärg. Jag antar att ni redan vet att ni kan ändra bakgrundsfärgen! Berätta... Vilken gillar ni bäst?" Bill: "@XSivAlien: Samma här! Jag tror att jag kommer använda originalet tills vidare :-)"
Bild #2 - Fan (I Need TH): "En av mina kompisar har döpt sina bröst till "Bill och Tom" för de är så vackra och nära hennes hjärta, precis som ni."
Bild #3 - Bill: "@I Need TH: ....hahaha... Gud vad roligt!!! Gillar't :-)"
Bild #4 - Bill: "Italiensk mat. Hmmmm..... Tom och jag åt nyss en väldigt sen lunch på en italiensk restaurang. Kan inte leva utan pizza :-)"
Bild #5 - Tom: "Hund-julklappar. ...jag och min hund! Han väljer ut sina egna julklappar!" Tom: "@Heather: Tack! ...jag är stolt över honom!"
Bild #6 - Fan (Molli): "Bill.. Nu ska jag skriva "Jag gillar pizza" på italienska, ok??? "Mi Piace la Pizza".. Försök nu att uttala det ..;)" Tom: "@Molli: Coolt! Hur säger man "Tom gör världens bästa pasta!!!"? (det stämmer också, förresten ;))"

Kommentarer
Postat av: Irene

Kul att ni tar med deras kommentarer från kommentarsfunktionen. Dom orkar man ju inte leta upp själv.

2011-12-23 @ 16:12:10

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0