[Ksta.de] - Konsertarrangören Fritz Rau gillar Tokio Hotel


Har du något intresse för den aktuella musiken?
Fritz Rau:
Ja, tack vare mina barnbarn. Det finns en grupp, Black Eyed Peas. Först tänkte jag "Vad är det för något?", men då tvingade mina barnbarn mig att lyssna. Sedan dess har jag gillat dem. Jag har också tittat närmare på Tokio Hotel. De är på rätt väg, killarna. Jag tycker också att det är bra att Take That är tillsammans igen.
Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa.

¤ Nytt blogginlägg av Tom med svensk översättning - här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elina, kan inte du posta dina absoluta favvo bilder av Tom och georg, skulle gärna se dom alltid undrat detta

2011-01-06 @ 11:20:12

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0