[MusicMan-net.jp]: Signering i Tokyo, Japan i februari!


Tokio Hotel har planerat in en skivsignering inför deras andra besök nu i februari
Hitlåten "Dark Side of the Sun" från Tokio Hotels debutalbum, har varit tillgänglig i Tokyo sedan december förra året. Dessutom har de planerat in ett besök Japan igen i februari och de kommer även ge en skivsignering för alla som har köpt albumet. Det kommer att lottas ut ett visst antal fans av de 500 som har köpt albumet "DSOTS" som får gå på signeringen. Detta kommer att äga rum på ett speciellt ställe i Tokyo den 10 februari.

¤ Tokio Hotel Hemsida: tokio-hotel.jugem.jp.
¤ Tokio Hotel Facebook: Facebook.com/tokiohotel.japan.
¤ Universal Music Japan Twitter: Twitter.com/Universal_Inter.

Information om utsläppen:
- Tokio Hotel "Dark Side of the Sun": 2/2 2011.
- Ringsignalen av hitlåten "Dark Side of the Sun": 12/1 2011.


Engelsk översättning: Theresa @ THCH. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer
Postat av: sara

Fyfan, jag önskar att jag kunde vara person nr. 500 då :D

2011-01-12 @ 16:04:40
URL: http://germanottas.tumblr.com
Postat av: Anonym

så 500 personer kmr lottas ut som får va med på signeringen? :') tänk om man bara kunde åka till japan så där :'D hade vart rätt soft :'D

2011-01-12 @ 20:46:47
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

^ De kommer att lotta ut ett visst antal fans från de 500 som får gå på signeringen. Jag har ändrat på inlägget lite (sorry, översättningsfel). ^_^

2011-01-12 @ 20:53:10
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: isabelle

haha, jag läste det som att bara 500 hade köpt albumet xD

2011-01-12 @ 22:27:55
URL: http://isanylen.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0