[ELLEGirl.jp/blog]: En intervju med Tokio Hotel #4


Intervju med Tokio Hotel
~~
Har ni något emot att dela med er av er hemlighet gällande sättet ni sköter om er hud?
Alla:
*skrattar*
Tom: Ska det inte vara tvärtom? [skrattar] Vill tjejerna verkligen veta hur vi tar hand om vår hud?
Georg: Jag använder...... *smeker ansiktet och håret*
Bill: Proactiv? *tittar på Georg*
Tom: Ditt hår är fint. *alla tittar på Georg*
Bill: Jag använder inga hudvårdsprodukter.
Tom: Jag använder hotellets tvål hela tiden.
Bill: För mig är det solen som gäller. Det är bra för huden att få sol på sig. Det funkar iallafall på mig. Det sägs att solbränna gör så att man ser äldre ut, men det skiter jag i. Även om man skulle ha något fel i huden så skulle solbrännan gömma det. *skrattar*

Nu, när alla slappar lite, är det inte mycket tid kvar.


Engelsk översättning: Theresa @ THCH. Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0