[ELLEGirl.jp/blog]: En intervju med Tokio Hotel #5


Intervju med Tokio Hotel
~~
Tom, en del fans undrar varför du har skägg. (Just nu har inte Bill det så jag frågar bara Tom)
Tom:
Jag vet inte. Kanske för att det är snyggt, så jag började bara sluta raka mig.
Bill: Det är mycket lättare, eller hur? Jämfört med att man måste raka bort det varje dag......
Tom: Om jag skulle raka mig varje dag skulle min hud bli lika grov som Bills.
Bill: Det som är bra med det är att fräknarna inte syns.
Georg: Det tog honom ett halv år att få skägget så långt. [skrattar]

Vi har märkt att Bill har skaffat muskler. Har du tränat?
Bill:
Eftersom Tom brukar gymma så har vi börjat gå dit tillsammans ibland.

Är ni medlem på Twitter?
Tom:
Vi har ett officiellt konto, men inget privat.

Intervjun är nu över, men jag hade faktiskt två till frågor. :(


Engelsk översättning: Theresa @ THCH. Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer
Postat av: Nt

Vilka frågor då :)

2011-07-24 @ 18:44:10
Postat av: vonskareng

är det bara jag som lägger märke till bills VÄLDEFINIERADE armmuskler xD

2011-07-25 @ 10:36:06
URL: http://vonskareng.blogg.se/
Postat av: Nt

nä då du är inte den enda ;)

2011-07-27 @ 21:39:24

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0