La Derniére Heure - 12/6 2011 (Belgien)


"Bill Kaulitz äter youghurt"
~~
Tokio Hotel förbereder för att komma tillbaka
Vi har inte hört något från Tokio Hotel på länge. Få inte panik, de fyra gruppmedlemmarna förbereder sin återkomst. De uppfyller redan nu kraven som "tillbaka"! Det är vad den tyska sångaren Bill Kaulitz tillsammans med hans tvilling Tom, Georg och Gustav meddelade i fredags vid en presskonferens för Muz-TV Awards i Moskva.

Den älskade Bill funderade aldrig på att ta av sig pälsmössan för journalisterna, men han pratade gladeligen om sitt nya liv i Usa. "Det är helt annorlunda nu när vi bor i Los Angeles. Jag kan säkert gå till affären med min bror Tom och köpa yoghurt utan att bli trakasserad av massor av fans som i Tyskland", förklarade han. Pust! Vi gläds åt honom.
Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Trakasseras av fans, det lät fel i mina öron :S

2011-06-14 @ 22:35:35
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Media, du vet. *eyeroll'

2011-06-14 @ 22:37:09
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Nt

Varför måste alltid media överdriva så -.-' suck... Iallafall har grabbarna förtjänat en liiiiten paus:P

2011-06-15 @ 10:24:49

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0