Ru Bravo #13/2011 - (Ryssland)


Tokio Hotel Comeback!
Äntligen! Tokio Hotel var i Moskva för Muz-TV Awards! BRAVO träffade bandet och fick veta många intressanta detaljer om deras liv.

Det var mycket fans utanför hotellet. De kom för att få se er, men helt plötsligt kom en vakt ut och sade att ni hade bett tjejerna att inte skrika.
*alla skrattar*
Georg och Tom: Vaaa?!
Bill: Whoa! Det har vi aldrig sagt! Tvärtom så älskar vi när våra fans hälsar på oss med glädjetårar! Nästa gång du får höra något sånt så ska du säga det till oss så sparkar vi ut honom på en gång!

Åh, tack och lov! Tog ni med er era hundar till Moskva den här gången också?
Bill:
Nej, tyvärr gjorde vi inte det... De är kvar hemma. Förra året tog vi med oss våra två stora hundar (en tysk korthårig pointer och en Doberman-Labrador mix) på turnén. Men vi ska inte stanna här i Moskva så länge så vi bestämde oss för att inte göra hundarna nervösa. De blir väldigt stressade av att flyga. Om jag kunde ändra reglerna så skulle jag låta djuren få sitta med inne på planet. Under turnén när vi hade bussar så sov hunden med mig i min säng.

Bill, videon där du syns med skägg och mustasch skapade mycket snack på Internet. Var det äkta?
Tom:
Nej! Det var specialeffekter! Det lades dit senare på datorn. *alla skrattar*
Bill: Nu kanske du blir chockad, men mitt skägg växer också. Jag trodde inte att mitt orakade ansikte skulle skapa så mycket ståhej. Kameran var inte så bra så jag trodde inte ens att någon skulle märka det om jag ska vara ärlig. Jag går faktiskt alltid omkring orakad när jag är hemma, och om jag ska gå ut så rakar jag mig.

Ni är också väldigt uppklädda idag... Och du har en pälshuva, men det är ju +25 grader i Moskva!
Bill:
Ja, jag visste inte att det skulle vara så varmt!
Tom: Förresten så måste jag få säga att det inte är äkta päls! Och vi är även vegetarianer.

Coolt! Bill, har du och din bror gjort den där tvillingtatueringen som ni planerade?
Bill:
Tom kan inte bestämma sig! Han är rädd för att skaffa tatueringar.
Tom: Jag har redan skaffat piercingar som gjorde ont, men tatueringar... Det är lite obehagligt. Varför måste jag täcka min vackra kropp med tatueringar? *Bill skrattar* Jag tycker att det skulle passa bättre om Bill tatuerade hela hans kropp inklusive ansiktet. Det vore synd om jag tatuerade mitt vackra ansikte.

Men om ni skulle bestämma er att skaffa en, vad skulle den föreställa?
Bill:
Ett litet budskap som bara vi två skulle förstå och på ett ställe där ingen annan kan se.

Bill, Adam Lambert pratar om dig i alla sina intervjuer. Vad skulle du göra om han ringde upp dig en dag och bjöd ut dig till en restaurang?
Bill:
Jag känner inte han och han har inte mitt telefonnummer, så han kan inte förvänta sig att äta med mig. *ser fundersam ut*

Jag har hittat något på Internet! Det finns något som heter "Twinslash". Det är tvillingar som är kära i varandra och så vidare...
*killarna ser förvirrade ut*
Tom: Öhmm.. Tvillingar som är kära i varandra?
Bill: Twincest?
Ja, en del gör målningar på er två i olika positioner...
Bill:
Mig och Tom?!
Tom: Vad är det för skitsnack? Är det ens lagligt? *skrattar*
Bill: De som gör det är ju galna.
Tom: Ärligt, jag vill inte ha något gemensamt med såna människor. *alla skrattar*

Ja, det finns många människor med galna fantasier. Men vad hände senast när ni träffade ostabila människor?
Bill:
Det senast hemska som hände oss var när någon bröt sig in i vårat hus i Tyskland. Det var därför vi flyttade till Usa och nu bor vi i Los Angeles. Det är alldeles för svårt att bo i Europa. En del är helt enkelt galna, de kan få för sig allt möjligt! Det kanske är de galningarna som gör "Twinslash". *skrattar* En dag förstod vi iallafall att vi var tvunga att bo under säkerhet hela tiden. Det suger musten ur en till slut...

Vad gör ni nu i Los Angeles?
Bill:
Vi jobbar med vårat nya album. På helgerna badar jag i poolen hela dagarna och har roligt i nöjesparker. Tom och jag är besatta av det. Vi firade faktiskt vår 20e födelsedag i en nöjespark, men det var i Tyskland.
Tom: Jag gillar jet-ski och fyrhjulingar. Jag gillar allt med energi! Vi gillar även att vi kan gå och köpa yoghurt i affären i Los Angeles, hyra bilar...
Georg: Skaffa intima frillor på salonger... *skrattar*
Bill: Dessutom så är det häftigt att affärerna i Usa är öppna dygnet runt!
Tom: Men vi bor lite i utkanten även där. Vi kan inte vara 100 % ifred så för det mesta så stannar vi hemma.
Engelsk översättning: Haylie @ THNews.ru. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: Steffi

Känns ashärligt att intervjuaren tar lite udda frågor, som exempel Twincest och det. Inte det här tråkiga som det nästan alltid är...

2011-06-15 @ 20:57:44
Postat av: Emma >8D

Asså, Tom och Bill låter verkligen förvånade över det där med ' Twincest'. Precis som om de inte har hört talas om det innan? Hmm..aja XD

2011-06-15 @ 20:59:44
URL: http://twistedlogiic.blogg.se/
Postat av: Sara

Sjukt bra intervju :)



En fråga bara, Steffi, är du möjligen SteffisLisa/SteffisKudde (THF) ? :D

2011-06-15 @ 21:13:13
Postat av: Steffi

Sara: Haha ja, hurså?

2011-06-15 @ 21:14:51
Postat av: Sara

Bara undra för jag trodde inte du var ett fan längre :D andra THF medlemmar snackade om det och så, så jag blev bara förvånad av att se di ghär på en TH blogg (Den bästa för övrigt, alltid uppdateringar här ! Tack!) :P

2011-06-15 @ 21:30:56
Postat av: K.

Äntligen en ny intervju! Så kul med nytt material! Det låter lite sjukt kanske att säga så men man måste ta vara på det lilla man får... Haha..

2011-06-15 @ 21:32:13
Postat av: Steffi

Sara: Vad roligt att det snackas skit bakom min rygg....

2011-06-15 @ 21:36:49
Postat av: bd

dom tog upp TWC för några år sedan och då tyckte dem det var en kul grej XD alvarligt dom har verkligen förändrats X) dom svarar aldrig lika dant längre som dom gjorde för... synd

2011-06-15 @ 22:43:57
Postat av: Nt

Haha, denna interjuvn har frågor som jag har aldrig hört en reporter fråga såna unika frågor:) Detta var verkligen en fräsch interjuv och den fick mig att skratta riktigt mycket :D

Hyllning till reportern :)

2011-06-16 @ 14:37:18
Postat av: Sara

Bra intervju med killarna! Har saknat sånhär typ av intervju :D och bra översättning! :D

Postat av: isabelle

Seriöst så fattar jag inte hur intervjuaren kan vilja ta upp twincest överhuvudtaget. Jag är själv tvilling, så det kanske är enklast att förstå om man själv är det hur obehagligt det borde vara att veta att sådant förekommer. Jag tycker synd om Bill och Tom som får höra sånt och tycker att det borde vara olagligt att rita twincestbilder/skriva om det m.m Så jävla äckligt och folk som tycker det är okej/hett/blir tänd på det har ju seriöst något fel i huvudet. Ursäkta, men jag blir något upprörd över det och det är kanske som jag sa bara en tvillinggrej.

2011-06-17 @ 04:39:44
Postat av: twin1

Jag är tvilling och båda jag och min tvilling bryr oss inte als om att twincest.. tvärt om är det rätt komiskt XD det är en artist grej.. svårt att förklara.. X)

2011-06-17 @ 18:43:37

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0