Rykte: Tokio Hotel ger nyårskonsert i Malaysia?

BK901: "Jag har vänner i Kuala Lumpur som precis har bekräftat att vid årets nyårskonsert i Kuala Lumpur kommer Far East Movement och Tokio Hotel att närvara. Jag måste packa för att åka till Kuala Lumpur under julhelgen och se konserten i slutet av året! Mer information kommer att komma ut mot slutet av maj... hoppas på att träffa Bill på planet!"
Tokio Hotel China (officiella fancluben): "Är det bekräftat? Tokio Hotel i Malaysia på nyårsafton? Vad roligt!!"
BK901: "Vi väntar på en officiell bekräftelse."


Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: TokioHotel-China.com.

Uppdaterar ifall något nytt om detta kommer ut. Detta inlägg lades förresten upp på THCH den 28/5. Men roligt om det stämmer! :)


Kommentarer
Postat av: Nt

vad kul :) då vet jag var jag kommer att befinna mig under nyårsafton;D

2011-06-16 @ 14:06:35
Postat av: Eliza.

I hope it´s true! I´d love for them having a New Years Eve-concert in Malaysia :D

2011-06-16 @ 14:23:02
Postat av: Sara

Askul och coolt om dt är sant :D



Tack för en bra blogg b.t.w! ;)

Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/torsdag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-06-16 @ 15:01:47
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: sara

ÅH vad kul, hoppas det stämmmer för då vill jag åka dit :)

2011-06-17 @ 15:08:02
URL: http://germanottas.devote.se

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0