[Yaez.de] - Katharina Weiß nämner Tokio Hotel


Katharina Weiß nämner Tokio Hotel
Den enda 17-åriga författaren frågar undomar om deras kroppar, ideal och problemområden i sin bok "Schön?!"

I din bok frågar du ungdomar vad skönhet är för dem. Vad är skönhet för dig?
-
"Jag tycker Bill från Tokio Hotel är fin. Jag gillar den androgyna typen, de som är långa och smala. Men när jag säger smala så menar jag inte att de ska vara för smala eller magra. Jag tycker också att ögonen är viktigt på killar. Tyvärr har jag blivit väldigt påverkad av mina vänner gällande typfrågan..."


Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0