[Impre.com]: "Aliens Miss Tokio Hotel" - Tom er goda nyheter


"Aliens Miss Tokio Hotel" - Tom Kaulitz ger goda nyheter
"Aliens Miss Tokio Hotel" låg som "Trending Topics" på Twitter i dag i flera timmar då tusentals fans runt om i världen uttryckte sin önskan om att få se killarna i det tyska bandet igen.

Under flera timmar hade "Trending Topics" haft viktiga ämnen som "Amy Winehouse", "Halloween" och "The Black Keys", men alla Aliens fruktade det värsta: att Justin Biebers "Beliebers" skulle börja twittra, men det hände som tur var aldrig.

Tydligen förbereder medlemmarna i bandet Tokio Hotel - Bill Kaulitz, Tom Kaulitz, Georg och Gustav - en stor överraskning till alla, inklusive deras fans, som ska innehålla bland annat foton och videos. Den äldre brodern av Tokio Hotel, Tom Kaulitz, har skrivit i sin blogg på deras officiella hemsida: "Vill ni vara en del av min lillebrors och mitt liv?" Bröderna har skapat en app där man ska komma betydligt närmare dem än vad man hade kunnat tro. Just nu ligger de i den sista testfasen, så de vill inte avslöja så mycket men fansen kan förvänta sig privata bilder, videos, meddelanden och mycket mer från Bill och Tom Kaulitz.

Han har även bett fansen att dela med sig av sina tankar:
¤ OMG - bästa idén någonsin!!! Jag måste ha den PÅ EN GÅNG!
¤ Hmmm....vi får se.
¤ Tack, men ingen App för mig.

Man kan även rösta på pollen bara för att visa sitt stöd för Tokio Hotel. Vi vet att alla är ivriga att få ny och bra information om de tyska killarna, men vi vet också att deras förberedelser är stora och inte kommer göra er besvikna.

"Aliens Miss Tokio Hotel" fortsätter och slutar inte.
Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0