Rykte - Flyttar Tom och Bill tillbaka till Tyskland snart?


Tjejen som tog bilden med tvillingarna i natt (tryck här) påstår att hon, och jag citerar: "hörde ett rykte igårkväll om att Bill och Tom Kaulitz kanske flyttar tillbaka till Tyskland så tidigt som nästa månad. Om ja, så är jag glad att jag träffade dem!"

Detta rykte kan vara en gammal grej som fans snackade om förut, men självklart kan det vara något nytt också... Antar att vi får vänta och se helt enkelt! :) Dock tror jag att de trivs väldigt bra (kan leva sitt liv på ett helt annat sätt än de gjorde i Tyskland, är mer fria osv) i Los Angeles så personligen tror jag inte att de kommer flytta tillbaka - inte än på ett tag i alla fall. Men som sagt, you never know.


Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0