[Bild.de]: Hannovers nya pop-princessa i stämbandsoperation!


Hannovers nya pop-princessa i stämbandsoperation!
[...] En katastrof för supertalangen Laura (över 33,000 video-klick på YouTube): "Jag sjöng när jag plötsligt kände en svår smärta, var hes varje dag. Det var som ett slag i ansikte för mig."

Gymnasieeleven (klass 11) från Sehnde sökte hjälp av Dr. Gerrit Wohlt (47). Kändis-doktorn som har botat stjärnor som Sarah Connor, Tokio Hotel-frontmannen Bill Kaulitz och reggae-musikern Gentleman, ska operera Laura på onsdag, på hennes 17e födelsedag i Berlin. [...]


Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0