InTouch #39/2011 - (Tyskland)


Frisyr-klon
Blonds have more fun - eller var det för att se häftig ut igen? Tokio Hotel-Bill har stulit den galna stilen från Jedward-tvillingarna från Irland! Egentligen är det smart, för de båda två är supertrendiga. Men Bill vill inte veta av det: "För mig är det viktigt att jag känner mig bekväm och inte blir uttråkad", säger sångaren.

Texten vid bildrna:
¤ Härmapa! Tokio Hotel-frontmannen Bill har nyligen skaffat samma hårspray-frisyr som de galna tvillingarna i Jedward.
¤ Tvillingarna John och Edward blev världskända som Jedward när de deltog i "Eurovision Song Contest 2011" i maj.
Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0