[Bild.de]: Tokio Hotel-sångaren med på "Germany's Next Top Model"


Bill Kaulitz: TV comeback med Heidi Klum

De gråa jeansen hänger runt hans smala ben. Håret är blekt grått. Hårt sminkad i ansiktet. Ja, det är faktiskt Bill Kaulitz (22) från Tokio Hotel - på "Germany's Next Top Model".

Det är världsstjärnan från Magdeburg's första offentliga livstecken på nästan två år! Det är en sensation för de besvikna fansen!

Bill och hans tvillingbror Tom ("Durch den Monsun") drog sig helt och hållet tillbaka från rampljuset sommaren 2010, lade karriären på hyllan och flyttade från Hamburg till Los Angeles. Bill åker tillbaka till Tyskland för en kväll på grund av Heidi Klum - torsdag, PRO7 kl 20:15.

Det var supermodellens idé att få Bill framför kameran:
"Det var jag som ringde honom!" Och frestade honom med vackra tjejer... Och vad är det Tokio-Bill gör? Han övade med modellerna att hoppa av scenen som en rockstjärna och att "bada i fansen", även kallat "stagediving".

Kaulitz tyckte det var jättekul:
"Självklart hade jag stora förhoppningar på denna dag med 14 vackra tjejer... Man är ganska glad att man tog en paus för något sånt här!" Ta en paus från pausen? Bill förklarar: "Jag är i Los Angeles för att vi producerar ett nytt album." Enligt informationen som BILD har tagit del av är det fortfarande oklart när eller om albumet kommer att släppas.

Tokio-Bill skaffade en helt ny stil för sitt nya liv. Varför?
Bill: "Jag måste färga mitt hår efter ett tag. Förra veckan var jag fortfarande blond, nu är jag gråhårig. Jag måste göra något nytt konsant."
Engelsk översättning: THUKST. Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kan man se avsnittet ngnstans på internet?

2012-04-03 @ 16:22:05
Postat av: Bög-Light

Trevligt att höra nåt mer från dem än från appen ;)

2012-04-04 @ 14:10:16

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0