[Bild.de]: Tokio Hotel vill tysta sin pappa för 6000€


De hjärtlösa Tokio Hotel-tvillingarna Bill och Tom Kaulitz vill tysta sin pappa för 6000€

...och han förlorar sitt arv.

Tvillingarna Bill och Tom Kaulitz (22) har tjänat miljoner på "Tokio Hotel". Men nu vill de plötsligt tysta sin pappa, som de aldrig har haft problem med, för 6000€... Summan står i brevet som tvillingarna skickade från Usa till sin pappa Jörg (44).

Det är ovanligt, det är verkligen kalla handen... De kända sönerna kräver att deras pappa aldrig pratar om deras gemensamma förflutna, trots att han aldrig har gjort det och inte har några planer på det.

Han erbjöds 6000€ för att hålla tyst
I gengäld måste han dock ge upp sitt arv. Relevanta former ingår i brevet. Hur kommer det sig? "En del av mig dog när jag läste brevet. De talar till mig som en främling. Jag förtjänar inte det", säger Jörg. Han och mamma Kaulitz skilde sig när tvillingarna var 7 år.

Brevet börjar (BILD har läst det) med "Kära Jörg" och det är undertecknat av de två sönerna.

De skriver: "Du får härmed en överenskommelse som reglerar på kommunikation om vårat privatliv. Dessutom bifogas en betalning på 6000€ samt skyldigheten att avstå från arvet." Och vidare: "Du skriver under och skickar det senare till din notarie. När dokumenten är med oss, kommer vi att gå till en konsul."

Varför detta brev, detta hjärtlösa brev?
"Jag vet inte varför mina söner vill göra mig arvlös. Jag har alltid betalat underhåll och har aldrig krävt pengar av Bill och Tom. Jag vill inte ha ett öre av dem i framtiden heller."

Advokaten Matthias Meier (50) från Dortmund: "Pappa Jörg är som familjemedlem första graden juridisk skyldig att leverera. Och i fallet med Bill och Tom Kaulitz är det sannolikt att det kan röra sig i andra dimensioner än de 6000€."

Det som förvånar pappa Jörg mest med brevet är: "Varför skriver mina pojkar deras testamente när de bara är 22 år?" Han säger: "Det är inte normalt att tänka på döden i den åldern. Det är vad som oroar mig mest."
Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: Sayek

Varför har jag svårt att tro att allt/det mesta är sant..

2012-04-17 @ 16:57:29
Postat av: ella

Ofta dom har skrivit ett testa mente nu :O dom är ju bara 22 år D: galet D: det är som att jag ska göra det nu bara för att?? XD

2012-04-17 @ 17:06:21
Postat av: mona larsson

Det är helt normalt att skriva ett testamente när man är så rik som tvillingarna. Inget vet vad som händer imorgon, för oss som har noll på banken i slutet av månaden spelar det nog ingen roll.

Men har man pengar och pengar som kommer in i form av royalty för låtar som spelas och kommer säljas i framtiden vill man att om olyckan är framme att pengarna kommer i rätt händer.

att de inte vill att pappan pratar om dem och erbjuder pengar kan helt bero på andra kändisars föräldrar som sålt ut sina barn och de hade ju rätt där

tro inte på allt skit som skrivs

varför skulle de starta appen, ha telefonsamtalen och och lova mer thteve om de inte har en cd på gång?

2012-04-17 @ 20:02:53
Postat av: Bettie

Va? Detta är lite svårt att tro och att smälta.

jag menar, Herregud...

2012-04-17 @ 20:22:22
Postat av: Emelie

Så galet är det väl inte att skriva ett testamente? Man vet ju aldrig vad som händer imorgon och om man skulle dö kan det ju vara bra om man har "berättat" hur man vill ha det osv.

Dock fattar jag inte varför deras pappa plötsligt börjar gå ut i media och tala om tvillingarna? Pengabrist? Kändiskåt? Ålderskris?

Nåväl, det där är väl alldeles för privat för att man ska förstå sig på ändå.

2012-04-17 @ 20:32:46
URL: http://wakethedead.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det Jörg på bilden bredvid killarna?

2012-04-17 @ 20:43:23
Postat av: Vella

De får det att låta som om tvillingarna är så egoistiska.. Men man förstår ju både att de inte vill att hela världen ska läsa om deras privatliv inom familjen, samtidigt förstår man att Jörg är ledsen för att de knappt träffats osv. e__é Vi får väl vänta och se hur de blir^^

2012-04-17 @ 22:24:42
Postat av: Anonym

Jag ska skriva mitt testamente och jag är lika gammal som twinsen, född en månad innan, man vet aldrig vad som händer vi är ju inte odödliga oavsett ålder så det är bra att dom säkrar framtiden så att rätt personer får det dom vill

2012-04-18 @ 08:51:16
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Anonym1

Ja, det är Jörg.

2012-04-18 @ 15:30:41
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Elsa

Jag håller med Vella! Jag skulle inte heller vilja att hela världen skulle kunna allt om min familj och hur jag har det hemma! Nu råkar jag ha det väldigt bra, men jag menar... De sitter i intervjuer hela dagarna och bara svarar på frågor om dem! Behöver folk veta mer?

2012-07-16 @ 18:00:01

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0