BTK App - Alien Wall #100


Bild #1 - Bill: "Tack så...MYCKET!!!! Vi älskar er aliens!!!" Fan (@Katy Hart): "Nej, tack till er. Vi älskar er så mycket och hoppas ni njuter av att stå som vinnare!" Bill: "@Katy Hart: Ja det gör vi :-) Vi är jätteglada. En underbar start på dagen!!! Tack så mycket!" Fan (@Jadee): "[...] Vad gjorde ni när ni såg att ni hade vunnit?" Tom: "@Jadee: Vi vaknade i morse och såg att vi hade vunnit! Underbar morgon ;-) Vi är sååå stolta över alla aliens!!!" Fan (@Iolia): "Jag märkte att ingen av er hade bälten på er i videon XD Är ni emot reglerna som vanligt?" Tom: "@Iolia: Ooops ;-) Vanligtvis försöker jag tvinga mig själv att inte glömma det!!!"
Bild #2 - Tom: "Därför äter jag mina flingor varje morgon" (video) Fan (@Valentina): "Tom, vad ska du göra i påsk? :)" Tom: "@Valentina: Har inga planer än! Själv då?" Fan (@MartaTH): "Har ni några planer ikväll??" Tom: "@MartaTH: Ja, vi ska fira segern av MMM ;-)" Fan (@Jessie_Ho): "Dansar du också med dina nallebjörnar, Tom? Haha" Tom: "@Jessie_Ho: Nej, inte med nallebjörnar. Men jag dansar varje morgon i duschen ;-) Alla vet att jag är bra på att dansa! Hahaha..."
Bild #3 - Tom: "Vi festade hårt igårkväll! Hoppas ni firade segern av MMM igår också!!! Kolla in bilden vi tog med en annan gäst på festen ;-)" (Ta en titt i kommentarer för att se vem de snackar om 8D) Fan (@Whitney): "Omg, vilken snuskig bild! Haha. Är hon er vän? Eller jobbar hon på baren? Är den äkta? :O" Bill: "@Whitney: ...haha.. Jag vet! Vi var på Beacher's Madhouse! Det är en väldigt rolig klubb!!! Vi hade jättekul.. Men jag vet.. Hon är enorm :-)" Fan (@Ali): "Vad konstigt. Jag har hört att ni är långa, men hon är ju längre än er. [...]" Tom: "@Ali: Vi är långa men den där kvinnan är ENORM! Kanske den längsta jag någonsin har sett... Allt på henne är stort ;-) Helt otroligt!!!" Fan (@Jessika BK): "OMG... Är det verkligen en tjej??? Ni är väldigt långa och hon är längre än er!!! o_O" Bill: "@Jessika BK: Ja, självklart! Hon är så lång. Har aldrig sett en tjej som är lika lång förut.. Oftast är det jag som är längst överallt men på den här bilden ser jag liten ut :-)"
Bild #4 - Bill: "Tom spelar golf. Kolla in min bror när han övar på sin golftalang :-)"

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Bild på tvillingarna tillsammans med den ENORMA kvinnan: http://www.iimmgg.com/image/ef25b95d317b1a6af7eefb6b2fb14937

Tom spelar golf: http://www.iimmgg.com/image/9d066dc773b85b4c1309b81b490b769b

2012-04-06 @ 11:28:22
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: SARAH CARLSTEN

Glad påsk! :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-04-06 @ 18:32:34
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0