BTK App - Alien Wall #106


Bild #1 - Tom: "Salvation Mountain, del 4." Fan (@Ninni): "Hur många bilder tog du där egentligen?" Tom: "@Ninni: Jag tog massvis ;-) Jag ska lägga ut en bild på "Salton Sea" senare! Ni kommer älska det... Det är vackert!!!!" Fan (@Emmá): "Hej! Jag heter Emma och är 10 år. Jag är från Frankrike. Jag älskar er musik, jag är ett stort fan! Det var tack vare min kusin som jag upptäckte er musik och min favoritlåt är "Durch den Monsun". Jag ser fram emot att få gå på någon av era konserter, och kanske till och med stöta på er på gatorna i Los Angeles när jag är där på semester i juli. Jag gillar din stil, Tom :))) Min engelska är inte så bra." Tom: "@Emmá: Din engelska är perfekt. Oroa dig inte!!! ;-) Kul att du gillar vår musik! Vi längtar efter att åka ut på turné igen och göra några konserter i Frankrike!!! Vi ses där!" Fan (@Ira): "Tom, hur ofta går du till din hår-mästare?" Tom: "@Ira: Var tredje vecka! Rolig fråga... För jag ska fixa mitt hår idag!"
Bild #2 - Bill: "Hollywood. Chateau Marmont i Hollywood..." Fan (@Syl): "Har du varit där inne någon gång?" Bill: "@Syl: Ja, det är ett väldigt coolt hotell och restaurang! Vi har vart där några gånger.." Fan (@HelenLuiza): "Hej, Bill! Hur mår du? Ska du ut och äta på restaurang idag eller jobba i studion?" Bill: "@HelenLuiza: Bara bra, tack! Ja, vi skriver fortfarande mycket låtar. Vi är mitt uppe i den kreativa processen och produktionen :-)"
Bild #3 - Bill: "Jag, solen i Los Angeles och en cigg :-)" (Se kommentarer nedan för bilden)

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Bild på Bill med en cigg i munnen: http://www.iimmgg.com/image/f7bc9884d07db8bbea85894615186bc7

2012-04-12 @ 22:40:10
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0