BTK App - Alien Wall #110


Bild #1 - Bill: "Hejdå Coachella!!! Coachella är slut och vi hade jätteroliga tre dagar! Grymma fester och väldigt häftiga band och DJs...längtar efter att åka tillbaka... Hejdå COACHELLA :-)" Fan (@PaSh): "Hur många fester var ni på?" Bill: "@PaSh: Vi var på många! ...kanske alldeles för många :-) Men vi hade så roligt! Det var definitivt värt det!!!" Fan (@HelenKV): "Hur mår du nu efter den där festivalen? Kanske kommer du skriva en bra låt om den?" Bill: "@HelenVK: Jag mår bra! Festivalen var väldigt inspirerande!!! ...mycket bra energi :-)"
Bild #2 - Bill: "Neon Carnival. Kolla in en av de coolaste festerna efter festivalen... Neon Carnival." (video)
Bild #3 - Tom: "Salvation Mountain, del 5. En snubbe målade gamla konkreta cirklar nära salvation mountain!" Fan (@Misereti): "God natt, killar. Jag måste verkligen sova nu trots att jag inte kan lägga ner min Xbox... :/ [...]" Tom: "@Misereti: Så du gillar TV-spel? Det gör jag också... Vad spelar du?"
Bild #4 - Tom: "Robot. Han gillade också Coachella! Den här killen är jättesmart! Jag älskar robots..."
Bild #5 - Fan (@AnneGelnette): "Ska ni på Coachella 2 i helgen?"
Bild #6 - Tom: "@AnneGelnette: Ja, kanske! Vi får se hur vi mår mot slutet av veckan! Förra helgen var helt galen dock! ;-)"
Bild #7 - Bill: "Äntligen hemma! ...kom precis hem efter en lång åktur! Det känns skönt att vara hemma!!!" Fan (@Chacha): "Gillade du det franska bandet Justice?" Bill: "@Chacha: De var grymma! Publiken älskade dem... En av de bästa på Coachella i år..." Fan (@Lorette Lee): "Är du ett vrak nu efter allt festande? Behöver du en semester från din semester? :-)" Bill: "@Lorette Lee: Nej, jag mår bara bra... Ser fram emot att gå tillbaka in i studion igen!!!"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0