BTK App - Alien Wall #111


Bild #1 - Bill: "...det känns som man är på en annan planet." Fan (@koko): "Är det på Coachella?? Det ser grymt ut!! :)"
Bild #2 - Bill: "@koko: Ja, det är det! De hade mycket såna häftiga saker där. Coachella är så unikt! Om du har möjlighet att åka dit ska du göra det! Det är verkligen en upplevese..."
Bild #3 - Tom: "Min lillebror på Coachella njutandes av en cigg och en öl! ;-)" (se bilden i kommentarerna nedan 8D) Fan (@Lezly): "[...] Hur mår du, Tom? Ska du till studion? :-)" Tom: "@Lezly: Jag är förkyld och känner mig väldigt sjuk idag! Jag hatar det... Det är ganska ovanligt för mig! Jag brukar aldrig bli sjuk!" Fan (@AlecV): "Är du också sjuk, Bill? Krya på dig, Tom!! :)" Bill: "@AlecV: Nej, jag mår fint. Ofta är det jag den som blir sjuk först."

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Bill tänder en cigg och dricker öl: http://www.iimmgg.com/image/54a9447a5e1da1e23ef2ef1cbb94efc8

2012-04-19 @ 11:57:07
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0