BTK App - Alien Wall #112


Bild #1 - Bill: "7 typer av människor som besöker Coachella." (video) Fan (@mOw): "Är ni i Paris? På "Palais des Sport"? Om ja, så är vi väldigt ledsna över att ni inte vill träffa oss. Ni har inte berättat att ni skulle hit... Vi franska fans har väntat på er i två år. Har ni glömt oss?" Bill: "@mOw: Nej, vi är inte i Paris just nu. Vi är i Los Angeles. Men jag saknar faktiskt Paris...och er, såklart!" Fan (@Nutella): "Vem dansar bäst, du eller Bill?" Bill: "@Nutella: Det är jag! Tom är världens sämsta dansare!!!" Fan (Francy): "Bill, kan du ta kort på Tom i sängen? Snälla! *_*" Tom: "@Francy: Hahaha, aldrig! Jag skulle aldrig låta honom ta en bild på mig i sängen! ;-)"
Bild #2 - Bill: "I don't hate people. I just feel better when they aren't around. - Charles Bukowski"
Bild #3 - Tom: "Död fisk. Ganska läskig ;-)" Fan (@Miriam Martinez): "Bara ganska? Den är så konstig, haha. Hur mår du idag förresten, fortfarande sjuk?"
Bild #4 - Fan (@Claire1412): "Det är Salton Sea, va? :) Om mindre än en timme har jag ett viktigt prov och det är ett svårt ämne..kan du önska mig lycka till?"
Bild #5 - Fan (@CherryBlossom): "[...] Saknar ni adrenalinet innan era konserter? [...]"
Bild #6 - Tom: "@Miriam Martinez: Jag mår lite bättre idag men är fortfarande sjuk! Tack för att du frågade ;-)" Tom: "@Claire1412: Ja, det är Salton Sea! Lycka till!!! Jag tror du klarar det!!!" Tom: "@CherryBlossom: Vi saknar absolut konserterna men inte stunden precis innan :-) Jag är alldeles föööör nervös då!!!" 

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0