BTK App - Alien Wall #113


Bild #1 - Tom: "Mår bättre... Ska åka till doktorn... Men jag mår mycket bättre idag! Det kommer att vara helt borta imorgon! ;-)" Fan (@Liebe ist schön): "Apelsinjuice och tranbärsjuice är bra från immunsystemet. Vitamin C är också bra. :)"
Bild #2 - Tom: "@Liebe ist schön: Tack för tipset! ;-) Jag ska dricka lite apelsinjuice på en gång!"
Bild #3 - Bill: "Coachella, del 3." Fan (@Chelsea): "Vilken är er favorit DJ?" Bill: "@Chelsea: ...svår fråga. Men jag älskar Swedish House Mafia just nu! De var grymma på Coachella! ...det var även Calvin Harris." Fan (@Drea): "Var det något med Coachella som du inte gillade, Bill?" Bill: "@Drea: Nej, inget alls! Jag älskade det som det var.  Det finns ingen festival som Coachella!!!"
Bild #4 - Bill: "LJUS..."

Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Ha en awesome måndag haha! :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se kolla gärna in! ;)

2012-04-23 @ 01:52:39
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0