BTK App - Alien Wall #114


Bild #1 - Tom: "Verkar som ett bra koncept för vår nästa scen ;-) Älskar det! Wasteland!" Fan (@Lexii): "Hur mår du idag? ...är din förkyldning över? Vad sade läkaren?" Tom: "@Lexii: Jag mår mycket bättre idag! Tackar som frågar! Jag är 90% frisk! ;-)" Fan (@Joy): "Idag ska jag på en annan fest, och den här gången är det blandad musik som gäller: från country till electrodance! Den enda gången jag slutar dansa är för att dricka eller kolla BTK appen för uppdateringar ;-)" Tom: "@Joy: Låter roligt! Vart kommer du ifrån? Vart är festen?" Fan (@Kayla Renee): "Jag fyller år idag! Jag ska dock inte göra något speciellt. Ett svar från er skulle DEFINITIVT få mig att må bättre :-)" Bill: "@Kayla Renee: Grattis på födelsedagen!!! Jag önskar dig allt gott, kärlek och lycka... Ha en underbar dag!!!"
Bild #2 - Bill: "Solnedgång i Los Angeles." Fan (@Alina_483): "[...] Jag har några frågor åt er: Hur många låtar är färdiga på det nya albumet för närvarande? Kommer du, Tom, att spela något nytt instrument på det nya albumet?" Tom: "@Alina_483: Vi har massor med demos och låt-idéer! Det är svårt att säga exakt hur många... Vi räknar inte! Men om vi skulle ta med alla låtarna skulle vi nog behöva släppa 4 album direkt! ...Jag vill spela trummor i åtminstone en låt på nästa turné!!!"
Bild #3 - Tom: "Underbar dag. Sitter i solen innan det bär av att gå in i den mörka studion ;-)" Fan (@Scarlett O): "Om ni bara fick äta en maträtt för resten av era liv, vad skulle det vara?" Tom: "@Scarlett O: Rolig fråga ;-) Jag skulle välja pasta! Men det vore hemskt att bara få äta en maträtt resten av ens liv!" Fan (@Maria.Love): "Bill, hur slappnar du av?" Bill: "@Maria.Love: Det är alltid olika men jag kan verkligen slappna av med en bra film och hundarna på soffan :-)" Fan (@Katia MS): "Vad gör ni med låtarna som inte hamnar på albumet?" Tom: "@Katia MS: Kan inte säga det riktigt! En del av dem kommer aldrig användas och kastas! En del låtar jobbar man på hela livet men ändå hamnar de aldrig på ens album!"
Bild #4 - Bill: "Chillar vid poolen! ..han är så avslappnad :-)" (Kolla i kommentarerna 8D) Fan (@Lolliix): "Är han alltid så lugn? Hehe :) Min chihuahua är ett år och hon kan inte sitta still, hehe." Bill: "@Lolliix: Han är tre år! ...han håller fortfarande på som om han vore en valp! En riktig valp...man kan inte lämna honom ensam :-)" Fan (@SuelenBKBR): "Leker han med de andra hundarn?" Bill: "@SuelenBKBR: Han älskar de andra hundarna och vill busa hela dagarna... De andra tre tycker han är ganska dryg :-)"

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Hej allihopa! :) Ni får ursäkta, men mitt bredband har inte funkat som det ska på två dagar. Det fixades för ~1 timme sedan. Det var någon driftstörning här. Men nu ska det iallafall funka som det ska! :) Ville bara säga det. :p Har inte kunnat loggat in och säga till nämligen. >_< Aja...



Bilden på en av tvillingarnas hundar vid poolen: http://www.iimmgg.com/image/b8fbb2f7bfed16b535d05cf8cc783d36

2012-04-23 @ 12:57:25
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

"De andra tre tycker han är ganska dryg :-)" Var det bara jag som tycket det var lite kul ^^ xD

2012-04-26 @ 13:01:29

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0