BTK App - Alien Wall #118


Bild #1 - Tom: "Denna hund diggar musiken!" (video) Fan (@Camille Alien): "Ler din hund sådär när du spelar för honom? x)" Tom: "@Camille Alien: Vår äldsta hund, den svarta labradormixen, ler hela dagarna ;-) Han kan verkligen visa sina tänder! Precis som ett äkta leende, du vet?!" Fan (@Dee): "Är din lille pojk känslig för ljudet när du spelar gitarr?" Tom: "@Dee: Nej ;-) Han hatar faktiskt när jag är i studion eller när jag spelar gitarr! Det är bara för att han vill busa hela dagarna och behöver uppmärksamhet 24/7! ;-)"
Bild #2 - Bill: "Jag på bensinmacken kl 03:00 på morgonen :-)" (Se bilden i kommentarerna nedan) Fan (@MarissaluvsBill89): "Vem är den bästa bilföraren? :)" Tom: "@MarissaluvsBill89: Vilken fråga! ;-) Jag såklart! Jag är den bästa bilföraren..."

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Bill på bensinmacken: http://www.iimmgg.com/image/6a84b538fe5fb523b88b1df10d7b63fa

2012-04-27 @ 16:57:57
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0