BTK App - Alien Wall #119


Bild #1 - Tom: "Han är ju bättre på att spela piano än jag!" (video) Fan (@Mah): "Tom, vilken är din favoritlåt på albumet Humanoid?" Tom: "@Mah: Svårt att säga! Jag älskar fortfarande HUMANOID albumet och alla bonuslåtar! Det blir svårt att göra nästa album ännu bättre ;-) men vi ska nog klara det!!!" Fan (@Zokhitho): "Har någon av era hundar någon unik talang? :-)" Tom: "@Zokhitho: Nej, de är bara oerhört söta! :-) Som jag berättade igår... Vår äldsta hund, den svarta labradormixen, kan le... Det är väl det! Men de har alla en helt egen karaktär!"
Bild #2 - Bill: "Hejdå underbara dag... Hej fredag kväll :-)" Bill: "@Clarie1412): Nej, vi har inga planer än så länge. Jobbar fortfarande. Vi får se :-)" Fan (@Myranda): "Du tar alltid fantastiska bilder, Bill. Älskar dem. Gillar du att fotografera?" Bill: "@Myranda: Ja, det gör jag! Om jag ser en sådan himmel måste jag bara ta en bild :-) Kul att du gillar dem.." Fan (@Ronda): "Min profil visar min trädgård. :)" Bill: "@Ronda: Seriöst? Wow... Lyx!! Vad vackert det är.." Fan (@Franlaree): "Vad ska ni göra denna fredagskväll? :) Chilla eller gå ut och dansa eller vad?" Bill: "@Franlaree: Vi är på väg till gymmet :-)"
Bild #3 - Tom: "Till stranden..." Fan (@EmireBusraOztabak): "Tom, gillar du vattensporter? Typ, surfing och segling..." Tom: "@EmireBusraOztabak: Jag älskar Jetski! Jag har provat vattenskidor ett par gånger... Självklart var jag ganska bra på det... och jag gillar att snorkla! Så, ja, generellt sätt älskar jag vattensporter!!! ;-)" Fan (@Solenee): "Hade du en bra dag på stranden? Har du hört låten 'Italiana' av Aylin Prandi? Den låten får mig att vilja dansa tills jag storknar och får mig på bra humör varje morgon. ;)" Tom: "@Solenee: Ja, vi hade trevligt! Tackar som frågar! ;-) ...& nej, jag har inte hört den låten. Men jag ska kolla in den! Eftersom du gillar vår musik verkar det som du har en bra musiksmak... Så jag litar på dig! Hahaha..."
Bild #4 - Bill: "SMILE :-) ...ha en underbar lördag!!!" (Se bilden nedan i kommentarern 8D) Fan (@Drea): "Hej Bill! Ha en bra helg du också. Jag ska iväg på en födelsedagsfest på Lucky Strike. Det är bowling, en bar och restaurang. Jag suger på att bowla men jag ska försöka ändå." Bill: "@Drea: Ja, jag känner till det stället. Har varit där förut! Jag älskar att bowla :-) Ha så kul!!!" Fan (@Karol): "Vad ska ni göra ikväll?" Bill: "@Karol: Vi ska hänga med några vänner och njuta lite av vår lediga tid..." Fan (@Kiana918): "Bill, du är den vackraste mannen på jorden. Den enda som kommer ens lite nära är Tom eftersom han är din tvilling!" Tom: "@Kiana918: Nej! Först jag...sen Bill! Hahaha..."

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Bilden på Bill leendes i bilen: http://www.iimmgg.com/image/c4c47f8163049c7c6912e2030d8e7300

2012-04-29 @ 11:16:19
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0