Far East Movement ft Bill Kaulitz - If I Die Tomorrow (snippet)


Youtube #1 - Youtube #2


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jisses. Vet inte vad jag ska säga om det där. Antingen är det där verkligen inte min musikstil (vilket det absoluuuuuut inte är) eller så är låten kass. Mitt 2007-jag hatar Bill lite för att han lånar ut sin röst till sånt här. Känns som att de åker mer och mer åt det hållet dock, allihopa. Kanske har helt fel eftersom jag egentligen inte lyssnar på den här typen av musik (dunk dunk iiiiih dunk dunk-musik alltså) men jag tycker i alla fall inte om det.

2012-04-08 @ 19:14:45
URL: http://blamingnargles.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låten var rätt så bra :) Eller ja det man kan höra av den nu :P

2012-04-08 @ 19:15:34
Postat av: Linnéa

Jag älskar den! Tycker den här stilen passar Bill jättebra. Tokio Hotel får gärna ha kvar den stilen de har, men när det bara är Bill så gillar jag den här stilen. Den passar honom. Längtar efter hela låten :D

2012-04-08 @ 22:51:22
URL: http://linneaamaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar den inte alls. Lite nyfiken vad du tycker okände kaulitzandehtegs bloggare?? :P :D

2012-04-10 @ 14:44:12
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Haha, "okände"? XD Jo, men jag gillar den ju mer jag lyssnar på den. Sen vill man ju gärna höra hela låten innan man gör någon riktig bedömning, du vet? :)

2012-04-10 @ 15:33:52
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0