BTK App - Alien Wall #48


Bild #1 - Bill: "Super Bowl-dag!!! Yeahhh.....det är vårat andra Super Bowl i Usa hittills...vilka ska dit och vilka sa se det på TV eller via Internet?" Fan (@Emily K): "Jag ska kolla på det på TV. Patroits eller Giants?" Bill: "@EmilyK: Jag har ingen aning :-)" Fan (@Marina60): "Bill, säg god natt till mig för klockan är 23 i Frankrike just nu och jag har skola i morgon så jag måste gå och lägga mig. Puss <3" Bill: "@Marina60: Ha en trevlig kväll och en bra dag i morgon!!!"
Bild #2 - Tom: "Jag och min kille i parken..." Fan (@Maryyy): "Coolt!! Vad är det för ras? :-)" Tom: "@Maryyy: Han är en tysk korthårig pointer!" Fan (@Jennifer): "Vad sött! Ser ut som om han vill gå och leka med de där små barnen :))" Tom: "@Jennifer: Han tittade på fiskarna ;)"
Bild #3 - Bill: "Hilly Countryside!"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0