BTK App - Alien Wall #62


Bild #1 - Tom: "Skulle verkligen vilja ha en picnic men jag glömde maten ;)" Fan (@AmbreTK): "Jag vet inte vart det där är, men det är oerhört vackert! Vart var du? Har du vart i studion i dag? [...]" Tom: "@AmbreBK: Ja, det är en underbar plats! Älskar att vara där... Jag ska till studion senare för en gitarr-session! Kommer bli grymt ;-)" Fan (@Nienke): "Tom, vilken är din favoritplats på jorden? :-)" Tom: "@Nienke: Min säng!!! ;)" Fan (@Daniella): "Wow! Det ser riktigt vackert ut. Där hade man gärna velat vara med dig :D Jag tar med maten, okej? :D Haha" Tom: "@Daniella: Låter bra ;) Vad tar du med då?"
Bild #2 - Bill: "Gatukonst i Venice..." Fan (@SoHumanoid): "Förra månaden var jag på Café de Flore (hoppas du minns vad det är). Jag satt på samma plats som du gjorde i december 2010. Jag var så stooooooolt! Och servitrisen pratade om dig. *_* Kom tillbaka till Paris snart, och nästa gång får ni säga till för jag vill jättegärna se dig! [...]" Bill: @SoHumanoid: Självklart kommer jag ihåg!!! Gillar verkligen det där stället! Vad sa personen om mig? Hoppas på bra saker :-)" Fan (@Grasi): "När ni kom till Brasilien fick ni lära er mer ord än bara "Obrigado"? hahaha" Bill: "@Grasi: Inte precis. Jag har glömt allt. Synd! :-)"
Bild #3 - Tom: "Påminner mig om Gustav som liten...tror han hade samma trummor. (video)"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0