BTK App - Alien Wall #70


Bild #1 - Bill: "Coachella 2011...ser fram emot Coachella 2012..." (PS: Det ryktades i april förra året om att Bill var på denna festival tillsammans med några tjejer. Läs mer om det här. Antar att det stämde då! 8D) Fan (@Veronika): "Vad är det för något, en konsert?? [...]" Bill: "@Veronika: Det är en supercool musikfestival!!! Jag var är förra året och hade sjukt kul!!!" Fan (@Rula): "Snälla, gratulera mig!! Det vore en dröm som blev till verklighet ifall ni kunde säga grattis till mig (fyller den 29/2). [...]" Tom: "@Rula: GRATTIS!!! Hoppas du får en underbar dag! Hoppas alla dina önskningar slår in ;-)" Fan (@Grasi): "Är festivalen i Los Angeles? :)" Bill: "@Grasi: Nej, inte i Los Angeles. Men inte alltför långt borta..."
Bild #2 - Tom: "App!!! Wow, insåg precis att vi har lagt ut 31 videos, 151 bilder och 99 meddelanden hittills... Tack för allt stöd!" Fan (@neorosifix): "[...] Appen är grym. En del fans hoppas ni ska skriva om erat nya album, vilket jag också gör, men då uppdaterar ni med något väldigt intressant och... *ser inte vad det står*" Bill: "@neorosifix: Kul att du gillar appen!!! Tom och jag gillar den verkligen... Det är så coolt att kunna ha er alla i vår ficka varje dag :-)" Fan (@Simona Jay): "[...] Jag skriver faktiskt ingenting på Bills inlägg för jag hoppas kunna få svar av dig istället... Det är mer rättvist för de som vill ha svar från han menar jag ;)" Tom: "@Simona Jay: Låter väldigt rättvist ;) Nu har du ett svar ifrån mig! Tack för dina fina ord! Kul att du gillar appen!!"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0