BTK App - Alien Wall #14


Bild #1 - Bill: "Tom shoppar i Los Angeles..." Fan (@Cirenia Silva): "Bill, din storebror verkar inte vara speciellt glad över att shoppa på bilden. Han har nog snarare att bra pokerface där, haha."
Bild #2 - Tom: "@Cirenia Silva: Ja... Jag hatar att shoppa ;-)"
Bild #3 - Fan (@Vasilia): "Vilken var din favorit julklapp i år?"
Bild #4 - Tom: "@Vasilia: Hemmagjord plommonsylt ;)"
Bild #5 - Fan (@Daniela): "Men det är alltid bra att shoppa för din del :-) Du ser fantastisk ut!"
Bild #6 - Tom: "@Daniela: Tack!"
Bild #7 - Fan (@Bianca Flor): "Tom, vad hände med din stora kepssamling?"
Bild #8 - Tom: "@Bianca Flor: Jag har fortfarande kvar allihopa!"
Bild #9 - Fan (@FrisKaulitz): "Jag tycker att du har mognat mycket. Jag älskar dig :-)" Tom: "@FrisKaulitz: Fin teckning!"

Kommentarer
Postat av: Tanja

tehehehe inte för att de var hemmagjord plommonsylt.... XD

2012-01-03 @ 16:49:03
Postat av: Frida

betyder inte det "Plast"Mutta" ;D?? Du, Tanja, om du vet? :D

2012-01-03 @ 19:51:43
Postat av: Tanja

Joo haha en "gör det själv fitta".. hahahaha

2012-01-04 @ 14:19:47

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0