BTK App - Alien Wall #21


Bild #1 - Bill: "Vivienne Westwood...underbar vintage jacka!" Fan (@Camila): "Bill, är det din eller såg du den bara någonstans??" Bill: "@Camila: ...jag önskar den vore min :-)"
Bild #2 - Fan (@Sonia): "Har du fortfarande kvar alla dina jackor? Jag älskar dem allihopa :)" Bill: "@Sonia: Japp, har fortfarande kvar varenda en :-)"
Bild #3 - Fan (@ShadyTH): "Bill, vad hände med bilden från gymmet? Vi väntar fortfarande :-)" Tom: "@ShadyTH: Jag ska definitivt ta en bild!!!" Fan (@Natalia): "Tooom! Såg aldrig att du var online! :D Hur är det?" Tom: "@Natalia: Bara bra...! Hur är det själv?"
Bild #4 - Tom: "Bättre sent än aldrig... Ta en titt på vårat pris från Portugal! Vi fick dem ganska sent men vi är glada att vi äntligen har dem. Tack till alla våra portugisiska fans..." Fan (@Nay): "Jag vill sjunga Hakuna Matata." Tom: "@Nay: Jag älskar den låten!!!"
Bild #5 - Bill: "Strike...hade en rolig bowlingkväll... Jag vann :-)" Bill: "@Tissem: Han försökte så mycket men....nej... Jag vann :-)" Tom: "@Bill: Nej!! Tissem har rätt... Jag vann!!! Jag gjorde 5 strikes på raken och 4 halv-strikes!!!" Bill: "@Tom: Du önskar snarare att det var du som vann!" Fan (@Melissa): "Vad var resultatet?" Bill: "@Melissa: ...137 tror jag.."

Kommentarer
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv: Min kompis hade läst det på nån lista tror jag :) över vilka länder som appen skulle bli tillgänglig typ!

2012-01-11 @ 06:54:50
URL: http://FLAVOURED.se
Postat av: Anonym

vet du några bra bloggar om th förutom din såklart? En jag läste e borta nu tyvärr

2012-01-11 @ 10:19:49
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Hmm, det kan inte ha varit listan för VIP-Call (så man kan ringa till bandet, ställa sin fråga och de ringer sen upp en och svarar) då? Där stod inget nordiskt land med, men förra veckan skrev de på sin Twitter att fler länder skulle läggas till. ^_^

2012-01-11 @ 10:19:59
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0