BTK App - Alien Wall #22


Bild #1 - Bill: "Läskig skylt... :-)" Tom: "@Monica: Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en fin dag... Jag är säker på att du förtjänar det..."
Bild #2 - Tom: "Idér... Vi är med vår tatuerare och skapar lite coola grejer!!! Inspirationen finns överallt..." Fan (@Xein Merza): "Hej, Tom! :)" Tom: "@Xein Merza: Hej där!!! ;)"
Bild #3 - Fan (@Gabriela): "Wow, en till??! Ska du skaffa lika många tatueringar som Bill???" Tom: "@Gabriela: Jag ska skaffa fler än Bill!!!" Fan (@Pinky): "Jag har hört att när man väl har skaffat en tatuering så kan man inte sluta. Stämmer det?" Tom: "@Pinky: Kanske! Jag är redan beroende! ;)"
Bild #4 - Bill: "Ouch... klar för idag..klarar inte av att se en enda nål mer men den är inte klar än. Nästa vecka, nästa tid!!!"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0