BTK App - Alien Wall #23


Bild #1 - Bill: "2012 kommer att bli ett fantastiskt år för Tokio Hotel och alla Aliens ;-)" Fan (@Carol): "Kollade precis på bilden i stor version och såg en pälsjacka i bakgrunden. Är det där en stor leksak som du har i garderoben? [...]" Bill: "@Carol: Jag hittade honom i Los Angeles! Tyvärr står han inte i min garderob... :-("
Bild #2 - Bill: "JAG..black in black.." Fan (@Mintt): "På gymmet??"
Bild #3 - Bill: "@Mintt: Nej, det är inte på gymmet! ...bara en jävla toalett :-)" Fan (@Lau Vega): "Jag älskar denna bild! ;-)" Bill: "@Lau Vega: Tack!!!" Fan (@Vitoria): "[...] Är du nervös inför nästa tatueringstid?" Bill: "@Vitoria: Ja, det är jag!!"
Bild #4 - Tom: "Supercross... Ser fram emot nästa gång! Jag hade jätteroligt!" Fan (@Kimberly): "Woah.. Skulle du våga testa något sånt?" Tom: "@Kimberly: Ja, absolut!" Fan (@Tamara): "Du skulle ha filmat kraschen!"
Bild #5 - Tom: "@Tamara: Jag vet... Kraschen var hemsk! Men han var okej!" Fan (@youtomboy): "Kolla in min teckning! Det är du :-)" Tom: "@youtomboy: Gillar't! Bra jobbat!!! Tack"
Bild #6 - Fan (@Paooo): "Jag ser att du gillar extrema sporter!! Har du hoppat fallskärm någon gång?!?" Tom: "@Paooo: Ja, det har jag! Alla borde testa det... Bästa känslan någonsin!!!!"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0