BTK App - Alien Wall #27


Bild #1 - Tom: "Min lillebror... På Hedi Slimane's utställning." Tom: "Jag gillar ditt namn @MackyKaulitz!!! Haha ;)"
Bild #2 - Bill: "Citronträd..." Tom: "@Bill: Du borde lägga ut en "Pflaumenbaum" ;)"
Bild #3 - Fan (@Aide): "Jag ser att du gillar naturen, huh? :)"
Bild #4 - Fan (@Besou): "Bill, vi måste snacka. Tycker du att min bild ser ut som din bror???"
Bild #5 - Fan (@Monica): "[...] Bill, du är full av elegans och skönhet, och därför önskar jag dig verkligen det bästa. Du har givit mig självförtroende och så mycket som jag aldrig trodde att jag skulle känna, som jag inte ens kan få ord på. Jag har inte bara beundrat dig som en fantastisk sångare, utan också som en fantastisk person. Så från hela mitt hjärta: Danke schön, lieber Bill..."
Bild #6 - Fan (@Agnes503): "Apples batteri dör dubbelt så fort efter att jag har fått den här appen, lol."
Bild #7 - Fan (@Mutti): "Jag skulle vilja ha en bra citronträd för att kunna göra citronmarmelad. Das ist sehr lecker!"
Bild #8 - Fan (@Natty): "Är det där trädet erat??"
Bild #9 - Bill: "@Mutti: "Låter gott!!! :-)" Bill: "Välkommen @Agnes503 :-)" Bill: "@Monica: Tack!!! Vad gulligt..." "@Besou: Jo, verkligen...hahaha"
Bild #10 - Bill: "@Aide: Ja, det gör jag!!! :-)" Bill: "@Natty: Nej... Det är en kompis' hus!"
Bild #11 - Bill: "I studion... Jobbar på en grym låt!!!" Fan (@Lau Vega): "Gillar ni att jobba på nätterna!!?"
Bild #12 - Fan (@Milena483): "Blir det er första singel? ;)"
Bild #13 - Bill: "@Lau Vega: Ja... Bara på nätterna :-)" Bill: "@Milena483: Vi får se. Inget är bestämt än!"
Bild #14 - Tom: "Apple Aliens. Yeahhh, vi har sett så många nya ansikten och fått mycket positive feedback! Gillar't! Om ni gillar appen, glöm då inte att rösta på iTunes och skriva en review... Tack ;)"
Bild #15 - Bill: "Wow!!!! Så mycket folk... Hörde att ni nästan kraschade appen.... Jag är så lycklig! Hur är det med er, vad tycker ni om allt än så länge? ...och eftersom vi har så mycket nytt folk här vill jag veta..vad finns i er "Alien Love" sektion?" Fan (@Miriam): "Är det roligt att läsa fans' kommentarer?"
Bild #16 - Bill: "@Miriam: Jag gillar att bara läsa kommentarerna. Det är roligt att jag kan ha er alla i min ficka :-)"
Bild #17 - Fan (@Nutella): "Ska du tatuera dig igen i morgon? Jag tror det blir en tatuering på din vänstra hand. Har jag rätt?" Fan (@Natasha): "Kan du inte ens berätta vart din tatuering är? Eller tänker du hålla det hemligt tills den är klar? :P"
Bild #18 - Bill: "@Nutella: Ja, nästa gång är i morgon!" Bill: "@Natasha: Ni blir de första jag visar den för ;-)"

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej! är det bara jag som inte hittar bkt app? hittar den inte på min iphone!! hjälp mig!!

2012-01-16 @ 13:23:52
Postat av: jazzpatino

Asså jag blir snart galen. jag har samsung galaxy s2 och jag har försökt att köpa denna appen sen 19 december. har provat med 2 konton också. det går inte och jag så gärna ha den.. Kill me :/

2012-01-16 @ 13:36:56
URL: http://jazzpatino.devote.se
Postat av: Anonym

för mig hänger sig den lite ;O alltså fryser ni vet?

2012-01-16 @ 14:23:50
Postat av: Anna

jazzpatino du är inte ensam, men för mig är det inte mobilen utan mitt kort som inte funkar, internetbanken vill inte göra det den ska...

2012-01-16 @ 14:58:14
Postat av: Frida

Det segar nog pga det är så många nu som har appen ;/ tror ni inte? Det ökade ju ganska fort och mycket nu när Apple släppte sin också. .Hoppas ni som har problem med att ladda ner den får det fixat så snart som möjligt :) Men om inte, vi har juden här bloggen ;) Allt kommer ju upp här ändå även fast det inte är samma sak riktigt. Alltså det är en sak att använda datorn och en sak att kolla mobilen liksom :D

2012-01-16 @ 16:12:15
Postat av: JazzPatino

Anna. Åh, så jobbigt! :(. Jag vet inte riktigt vad som är fel liksom.. Jag skriver in allt som ska skrivas in. När den laddar Hämtar så stoppas den där så kommer det upp: FEL, blablablablabla... Jag är jätte tacksam att det uppdateras här om appen!! Hade bara dött av längtan om jag inte fått reda på vad som pågått i appen. Ska nog testa med ett annat konto och om inte det går så.. kommer jag börja gråta. HAHA, ne, men.. kommer vara tråkigt.. :'(

2012-01-16 @ 16:34:14
URL: http://jazzpatino.devote.se
Postat av: Frida

Mer hjälp om appen strular: Testa avsluta den och sen öppna upp appen igen också. Det kan funka om det bara laddar, fastnar eller är segt! (Y) har ni Android är det bara att kolla under > inställningar > Manage Applications. Eller iPhone > Menyn till vänster > Avsluta, ni kommer se det där som alternativ :D Eller så kan nman trycka på äpplet och sen avsluta. Hoppas det funkar för er tjejer!! <3



Om man inte hittar den är det nog för trafiken för som jag sa tidigare, det är asmånga nu som har anslutit .Fler än tidigare så det lär sega lite först ;/



Jazz, har du testat snacka med supporten eller något? ;O

2012-01-16 @ 17:42:04
Postat av: Elin

Tom med sina plommon xD

2012-01-16 @ 20:17:41
URL: http://kackellackan.blogspot.com/
Postat av: jazzpatino

Tack, Frida!! japp jag har skickade ett medd. men fick inte något svar som direkt hjälpte. fml :((

2012-01-16 @ 21:02:15
URL: http://jazzpatino.devote.se
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Roligt att se att ni hjälper varandra. Kanske låter lite töntigt men.. XD Självklart uppdaterar jag med allt jag hittar! ;) No worries! ♥



Mer info från BTK Supportern här förresten: http://kaulitzandthegs.blogg.se/2012/january/btk-app-alien-wall-langsam-app.html Inte så undra på att det har strulat för många - appen kraschade nästan! ;p

2012-01-16 @ 21:54:41
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: JazzPatino

Tack så mycket för all hjälp! Tydligen så hade jag redan köpt appen? Och slösat mycket mer än bara 20,99 kr för att jag försökt så mycket. Så, jag har köpt appe, men när den hämtar så kommer det upp en FEL-ruta. Jag HOPPAS verkligen att det är för att många köper appen och nåt inte riktigt går rätt men att jag kommer att kunna installera appen när allt går som det ska! Tack igen!! <3

2012-01-17 @ 15:44:47
URL: http://jazzpatino.devote.se
Postat av: Ronja

E det bara jag som e dum och intte fattar, vad betyder de där bokstäverna som står på höger sida då tvillingarna skriver t.ex. p eller t :D

2012-01-17 @ 19:46:57
Postat av: JazzPatino

Jag ANTAR att T betyder - text. P betyder - Photo. V betyder - Video. men M vet jag inte.. :/

2012-01-17 @ 22:02:05
URL: http://jazzpatino.devote.se

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0