BTK App - Alien Wall #35


Bild #1 - Bill: "Cool dödskalle!!!"
Bild #2 - Tom: "Denzel Washington... Vilka har talas om Denzel Washington's nya film "Safe House"? Jag vill verkligen se den... Den är säkert grym!" Fan (@Joy): "Vilken är din favoritfilm med Denzel Washington??" Tom: "@Joy: Training Day"
Bild #3 - Bill: "Blåsigt..." Fan (@Ana L): "I går fyllde jag år och jag skulle vilja tacka er för ett till år med er fyra. Tro mig, ni har hjälpt mig mycket. Speciellt i min läkeprocess (det tog hela förra året för mig att läka)." Fan (@Ghinna): "Jag gillar verkligen såna dagar!! [...]" Fan (@Jessy): "Vad gör ni när det regnar???"
Bild #4 - Bill: "@Ana L: Grattis i efterskott!!!" Bill: "@Ghinna: Jag föredrar verkligen solen!!! :-)" Tom: "@Jessy: Hänger i studion!" Fan (@Turandot): "Ni har iallafall mer tur än jag ;) Det är -12 grader och ingen sol i min stad :/" Tom: "@Turandot: Wow! Det låter kallt! Vart kommer du ifrån?"
Bild #5 - Fan (@Daniela): "Bill, jag har din Freiheit tatuering på min hand! :-D" Bill: "@Daniela: WOW...ärligt? Jag vill se den!!!"
Bild #6 - Bill: "TOM!!!!" Fan (@Kiana): "Hahaha han ser lite ut som en konstig chipmunk (randig ekorre) lol :P"
Bild #7 - Bill: "@Kiana: ...haha..."

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0