BTK App - Alien Wall #37


Bild #1 - Tom: "Solstorm. Vilka har hört om varningen om solstormen?" Fan (@Flamma): "Tom, gillar du min avatar?? :) Det är ett porträtt av dig som jag har gjort" Fan (@WinterSong): "Jag har alltid velat bli en astronaut. Tyvärr har Usa inte några rymdprogram kvar...så inget uppdrag till Mars för mig. [...]" Fan (@JuliaPoland): "Det har jag inte hört om... Tom, kan du säga god natt till mig? Snälla! ;)" Fan (@Lovely-Niha): "Solstormen skapade Norrsken på himlen i Norge. Gillar du Norrsken? Det är så häftigt."
Bild #2 - Tom: "@Flamma: Wow! Den är fantastisk! Väldigt bra jobb..." Tom: "@WinterSong: Hahaha... Jag ville också bli astronaut när jag var liten!" Tom: "@JuliaPoland: God natt! ;)" Tom: "@Lovely-Naha: Jag har aldrig sett det själv men det är något jag skulle vilja!!! Jag tvivlar inte på att det är häftigt!"
Bild #3 - Bill: "Mina skor...väntar på mig i skåpet :-)" Fan (@Jesenia): "Vad coola, Bill :)" Fan (@Viktória): "Bill, hur lång är du? Jag är 175 cm! Du borde bli ännu längre med dessa skor!" Fan (@Ivy): "Är det svårt att gå i dem?" Fan (@Adelya): "Hur är det med din hand, Bill? Känns det bättre?" Bill: "@Jesenia: Tack!!! :-)" Bill: "@Viktória: Hmmm...? Tror jag är över 2 meter :-)" Bill: "@Ivy: Nej... Inte alls!" Bill: "@Adelya: Ja... Det blir bättre för varje dag!"
Bild #4 - Tom: "Oops! ...någon borde fixa det där! ;-)"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0