BTK App - Alien Wall #39


Bild #1 - Tom: "Bensin behövs... Snygg bensinstation!" Fan (@Kasandra): "Te Quiero, Puto ;-)"
Bild #2 - Fan (@Haylie): "Hahaha, jag kan lära dig hur man säger det på ryska också, Bill. :D Du vet, vi har många "intressanta ord" ;-)"
Bild #3 - Bill: "@Kasandra: Jag vet vad det betyder :-)" Bill: "Det skulle jag vilja veta :-)"
Bild #4 - Fan (@KatherineE): "Gillar detta! Förr när man hade hela bensinstationer... Nästan som "Back to the Future"-filmerna! [...]" Tom: "@KatherineE: Ja, hela bensinstationer är bäst!"
Bild #5 - Bill: "Skor, någon? ... :-)" Fan (@AlecV): "Det här påminner mig om min mammas garderob. Den är full av skor, jag kan inte ens gå in i den!! :)" Tom: "@AlecV: Haha ;) Påminner mig om en av Bills garderober!!!" "Fan (@BenjaminFenty): "Bill, köpte du skor där? XD" Bill: "@BenjaminFenty: Nej, inte den här gången men det är ett roligt ställe! Jag hade roligt.." Fan (@Amanda483: Kan ni önska min bästa vän Lesli grattis på födelsedagen?! Det skulle betyda så mycket! Tack, vi älskar er så mycket :)" Bill: "@Lesli: Grattis på födelsedagen!!! Vi önskar dig allt gott! Ha en bra dag.." Fan (@Träume91: "Tom, EN av Bills garderober? O_O Bill, hur många garderober har du?" Bill: "@Träume91: ...haha..tja, jag har iallafall mer än en :-)"
Bild #6 - Bill: "Uniform..." Fan (@Gemms): "Tog du den här bilden? Gulligt!" Bill: "@Gemms: Ja!" Fan (@Steffi): "Vad föredrar du, piercings eller tatueringar? :-)" Bill: "@Steffi: Tja... Jag antar att jag gillar båda :-)"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har aldrig förstått vad te qiero puta betyder.. Kalla mig seg men kan jag snälla få en svensk förklaring??!! :))

2012-01-28 @ 17:24:14
Postat av: hanna hellbom

WOOOOOOPS!

Jag har hittat sidan där man kan tjäna pengar utan att de drar skatt :D

Själv ska jag få 4710kr om 3 dagar eftersom pengarna skickas den 31a till ens bankkonto.

Ingen annan har skrivit om detta och du kan ju ana varför?

Man besöker en sida och får 5 kr direkt? :S

Låter sjukt för allt är ju gratis!

LÄS HÄR: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/

2012-01-28 @ 17:58:47
URL: http://hannahellboom.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Anonym

Typ, "jag älskar dig h*ra/sl*na".

2012-01-29 @ 13:37:10
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0