BTK App - Alien Wall #41


Bild #1 - Tom: "TV program. Jag funderar på att börja följa en TV serie som heter "The Sopranos"! Vilka är era favoritserier?" Fan (@Angela Beagle): "Hej Tom och Bill. Jag gillar VÄNNER och Dexter." Tom: "@Angela Beagle: Jag har hört att Dexter ska vara bra! Jag ska definitivt se något avsnitt!" Fan (@Mili A): "TH TV var min favoritserie! ;)" Tom: "@Mili A: Coolt! Kul att du gillar THTV! Det kommer tillbaka..." Fan (@AnnaK Strange): "Tom, har du sett "Walking Dead"? Om inte så borde du! Gud, den serien är grym." Tom: "AnnaK Strange: Nej, aldrig! Men jag ska kolla in den!"
Bild #2 - Bill: "Vår andra tax! ..kolla in den här bilden på vår andra tax när vi precis hade skaffat honom. Han var den sötaste valpen någonsin!!!!" Fan (@Nicky): "Sover han med dig också, Bill?" Bill: "@Nicky: Tja.... Ja.. Ibland sover de allihopa i min säng :-)" Fan (@Vilec): "Det var ett tag sedan du gjorde din tatuering, Bill. Har den läkt? Vi är så spända att få se resultatet, du anar inte!" Bill: "@Vilec: Jag vet!! Det var ett tag sen men den har fortfarande inte läkt helt än... Ni blir de första som får se den!!"
Bild #3 - Bill: "Bakom kulisserna - del 2. Japan 2011."
Bild #4 - Bill: "The Grey...kom precis hem från bion! Vi såg "The Grey" och den var grym!!!! Det är en av de bästa filmerna vi har sett på länge! Gå och se den om ni kan!!!!" Fan (@Jenna): "Köper ni mycket DVDr?"
Bild #5 - Tom: "@Jenna: Ja! Vi har massor med DVDr! Vi älskar bra filmer!!!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

BÖRJAR DOM MED TH TV IGEN?????? O_O Äntligen!!!! :D Kul!!

2012-01-30 @ 15:42:59
Postat av: JazzPatino

YAY, TH TV! I missed that!

2012-01-31 @ 11:14:33
URL: http://jazzpatino.devote.se

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0