BTK App - Alien Wall #42


Bild #1 - Tom: "Parasailing. Min lillebror uppe i luften! ;)" Fan (@Xiomara): "Åh, kom igen killar!!!!! Säg något!!! ;) Tom, hoppade du också eller var det bara Bill?" Tom: "@Xiomara: Ja, jag hoppade också! Jag var först..." Fan (@Emily K): "Skulle du någonsin våga hoppa från ett plan och falla fritt, Bill?" Tom: "@Emily K: Ja, det har vi faktiskt gjort!" Fan (@Privity): "Hur kändes det att flyga?" Bill: "@Privity: Det var coolt! Jag gillade det men jag föredrar ändå fallskärmshoppning. Det var helt fantastiskt!!!!"
Bild #2 - Bill: "God frukost!!!" Fan (@Alexandra): "Ser gott ut men drack du inget? Jag kan inte äta frukost utan att dricka mitt te :)" Bill: "@Alexandra: Kaffe.... Mycket kaffe :-)" Fan (@LKitty87): "Gott! Jag åt jordgubbar och våfflor i dag till frukost! ;)" Bill: "@LKitty87: Jag älskar våfflor :-) ...med grädde och körsbär!!!" Fan (@Jacquie): "Mina ögon drogs direk till ananasen och vattenmelonen! Vilket är godast, tycker du?" Bill: "@Jacquie: Definitivt vattenmelon!!! Älskar det..."
Bild #3 - Tom: "Venice Beach. Galen bil!"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0