Aliens och Tokio Hotel vann "Fan Army FTW" på O Music Awards!!!

Link.
~~
Bill: *viskar* "Hej där! Det är mitt i natten. Det är jättesent, men vi ville bara dela denna video med er för vi hörde att NI vann igen..."
Tom: [avbryter] "Ja!" *ler*
Bill: "..på O Music Awards för 'Fan Army FTW'..."
Tom: [avbryter] "Tom-fansen gjorde det!"
Bill: "..vilket är  helt otroligt! Tack så mycket! Vi är otroligt stolta över att ha er och ni är nu officiellt de bästa fansen i världen! Tack så mycket för att ni röstade och den här gången ville vi tacka er på ett lite mer speciellt sätt, så vi tänkte ge bort en gitarr."
Tom: "En av mina gitarrer!"
Bill: "Precis, han spelade nyss med den i studion. Ni kan som sagt vinna den här gitarren, så kolla in O Music Award's Facebook sida för mer information. Tack än en gång, vi är så stolta och lyckliga! Vi ses ganska så snart!"

Kommentarer
Postat av: Sara

Shit vad Tom låter annorlunda på nått sätt :O Men GRATTIS ALLA TH FANS!!!!!! :D SÅ GLAD ATT VI VANN, :D haha sorry for Caps.

2012-06-29 @ 13:26:09
Postat av: Anonym

OMG seriöst jag skakar irl... Amajgad Aliens, vi gjorde det igen!!! VI ÄGER jag kan typ inte prata nu AHAHHA omg
Vad har Bill gjort med håret??!? Ahah shit vad gulligt <33

Men omg ååh GRATTIS TILL OSS!!! ÄLSKAR ER :'D
De andra kan slänga sig i väggen och inse att vi faktiskt är bäst. Omg detta e så sjukt XD haha damp åhh

2012-06-29 @ 18:42:33
Postat av: Damplycklig Vella

OMG seriöst jag skakar irl... Amajgad Aliens, vi gjorde det igen!!! VI ÄGER jag kan typ inte prata nu AHAHHA omg
Vad har Bill gjort med håret??!? Ahah shit vad gulligt <33 älskar det :DD

Men omg ååh GRATTIS TILL OSS!!! ÄLSKAR ER :'D
De andra kan slänga sig i väggen och inse att vi faktiskt är bäst. Omg detta e så sjukt XD haha damp åhh X_X

2012-06-29 @ 18:43:33
URL: http://veso.blogg.se

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0