BTK App - Alien Wall #153


Bild #1 - Tom: "En av våra små hundar blev attackerad av en prärievarg! ...men hon läker och kommer att bli bättre snart!" Fan (@Märchen): "Jag visste inte ens att det fanns prärievargar i Los Angeles. :O Kan förstå ifall ni och speciellt er hund blev chockerade när det hände! Jag hoppas hunden mår bättre snart!" Tom: "@Märchen: Ja, det riktigt läskigt. Det hände i vår trädgård så vi trodde att hon skulle vara säker men på något sätt tog den sig in iallafall..." Fan (@Steffi): "Är ni med henne nu? Jag ville bara säga att hon kommer att må så mycket bättre snart med all kärlek från er och stödet från oss Aliens! Om du kan och vill får du gärna krama om henne från mig. :)" Bill: "@Steffi: Ja, hon är med oss! Tack så mycket för din omtanke... Hon mår redan mycket bättre!"
Bild #2 - Bill: "Första gitarrlektionen med Tom :-)" Fan (@*Sofie*): "´Tom, vad är skillanden på att spela gitarr och spela bas? Kan du också spela bas eller är det Georgs grej?"
Bild #3 - Tom: "@*Sofie*: Skillnaden är att det är svårare att spela gitarr! ;-) Självklart kan jag spela bas! ...mycket bättre än Georg dessutom! Hahaha"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0