BTK App - Alien Wall #158


Bild #1 - Bill: "Stol på en frisörsalong..." Fan (@Gin): "Tom, vem var hos frisören? Du eller din lillebror? :)" Tom: "@Gin: Jag! Jag ska ta bort mina dreads!" Fan (@Linnea): "Snälla Tom, du måste skämta om dreadsen! Du passar så bra i dem! Ditt kännetecken är liksom dreads, och ingen annan passar i det." Tom: "@Linnea: Ja, jag skojade! ;-) Jag ska ta bort dem någon gång men inte nu!" Fan (@MarissaluvBill89): "Hmmmm... Jag ser på bilden att det står 'tattoo' på utsidan! Har du skaffat en till tatuering eller klippte du dig? Hur som helst får du gärna visa oss! :-)" Bill: "@MarissaluvBill89: Inte än :-) Letar bara efter lite inspiration! Jag gillar dock de gamla frisörsalongerna..." Fan (@Joanna Madeleine): "Hej, Bill! Kommer du fortsätta med de där gitarrlektionerna med Tom? [...]" Bill: "@Joanna Madeleine: Ja, absolut! Jag vill definitivt ta fler lektioner och bli bättre...jag vet inte ifall jag är en bra lärling dock men jag försöker :-)"
Bild #2 - Tom: "Les Paul..."

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0