BTK App - Alien Wall #160


Bild #1 - Tom: "Önska er något... Det ser ut som något ur sagorna!" Fan (@Anetted1214): "Är det där ett Joshua-träd? Har du besökt Joshua Tree nationalparken? Det ser inte ut att vara så långt bort från Salton Sea enligt kartor." Tom: "@Anetted1214: Nej, det är det inte! Jag har alltid velat åka dit men har aldrig haft tid för det! Trädet såg jag bara när jag gick ut med hundarna..." Fan (@Violet): "Bill, hur mår din lilla prinsessa? :-)" Bill: "@Violet: Hon mår mycket bättre!!! Tackar som frågar..." Fan (@Hisanagi): "Gjorde hon sig illa mycket??? [...]" Bill: "@Hisanagi: Ja, hon blev allvarligt skadad men allt läker som det ska.. Hon kommer att bli helt frisk snart.."
Bild #2 - Bill: "Låtskrivande... Är mitt uppe i låtskrivandet... Det går bra"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0