BTK App - Alien Wall #165

Bild #1 - Bill: "'Whether you think you can or can't, you're right.' - Henry Ford" Fan (@GreekAlien89): "Jag upplevde precis den bästa kvällen i mitt liv!! Jag träffade några väldigt bra grekiska skådespelare och det känns som att jag svävar på moln!! Jag är så lycklig!!" Bill: "@GreekAlien89: Wow, det låter som att du hade väldigt roligt! :-) Vad bra att du hade roligt!!!" Fan (@Iselinawesome): "Är ni i studion nu? Och hur mår Georg och Gustav?" Tom: "@Iselinawesome: Ja, vi är i studion och gör klart några låtar! Georg och Gustav ska flyga över till Los Angeles ganska snart för en intensiv produceringsperiod!" Fan (@Alice): "Kommer ni att spela några av era gamla låtar på er nästa turné?" Bill: "@Alice: Ja, självklart! Tokio Hotel klassikerna :-)"
Bild #2 - Tom: "En sväng med båten... Long Beach"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0