BTK App - Alien Wall #170

Bild #1 - Bill: "Den första 70-tals trailern. [...]" (video) Fan (@AnaRaquelK): "Såg ni 'Snow White and the Huntsman'? igår? Var den bra? [...]" Bill: "@AnaRaquelK: Ja, det gjorde vi! Vi var lite sena så vi missade lite av början men den var bra! Du borde verkligen gå och kolla in den!" Fan (@Gemms): "Jag är nervös för jag har en konsert om några månader. ^^" Bill: "@Gemms: Jaha? Spännande! Med dina egna låtar? Lycka till!!!" Fan (@illa): "Gillar ni naturen? Jag minns att ni sa att ni inte gjorde det förut..." Tom: "@illa: Jag vet att vi brukade kalla oss själva för 'drinnis' (en person som alltid sitter inne); gillade att sitta inne och att vi inte gillade att campa, men det har förändrats lite grann! Vi älskar naturen! Det är ofattbart vackert!!!"
Bild #2 - Tom: "Humanoid City Tour-repningen... Jag och mitt band på repningen nära London!"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0