Tom, Bill och Jörg (semester år 2000)

Tyvärr finns inte bilden i någon bättre kvalité ännu.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

asså jörg kör ju nästan med utpressning..eller? :o känns så. Lixom Bill och Tom är ju 22 år, om de inte vill ha kontakt med sin pappa så måste de inte. Och han är lixom "Om ni inte träffar mig så ger jag personlig information och bilder till media" Haha, om jag har fattat det rätt?

Svar: Klart de inte måste ha kontakt med honom, men det låter lite som att de inte har sagt varför; att de bara klippte navelsträngen utan någon "förvarning" likom. Sen kanske man inte behöver ha någon förklaring heller direkt, men ah.. Hoppas du förstår vad jag menar. :p
KaulitzAndTheGs

2012-06-15 @ 18:43:00

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0